Bu Dalgasız Deniz Durgun





 Belki de hayatımın en uzun deniz tatilini geçirdim ama kendimi gram iyi hissetmiyorum. Tatilin bile iyi gelmediği tek insan olabilirim. Yüzdüm, güneşlendim, yeni yemekler tattım, midye yedim ama hala mutlu değilim. Üstüne bir de yakında regl olacağım ve ağlama isteğimi bastıramıyor. Her neyse...


Biraz kendime duygusal boşluğumdan bahsetmek istedim. Çoğu zaman umurumda olmuyor ama aşk şarkıları dinlediğimde bu boşluğun farkına varıyorum. Aşk şarkısı dinlerken düşünebileceğim kimse yok! Ya da aklıma gelen. Ki dünyadaki bütün şarkıların %99'u aşkla ilgiliyken. 
Siz nasıl düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bence, sevgili bulmak zor bir şey değil zaten bu devirde herkes birileriyle takılmak için can atıyor. Sevgiliden ziyade seveceğin bir insan bulmak zor. Birisini de sevmedikten sonra neden sevgili olayım ki? Sevgilicilik oynamak bana saçma geliyor.

Son zamanlarda herkes bir yarış içinde, 'en çok kimin flörtü var' yarışı ve ben bu yarışın en sonundayım. Çünkü hoşlanmadığım bir insanla neden mesajlaşayım ya da konuşayım? İçim sıkılıyor, gram merak etmediğim soruları neden gram tanımak istemediğim birisine sorayım ki? Bana her şey sahte geliyor. Bazen, yakışıklı-güzel insanlarla sadece dış görünüşleri için takılmaya devam ediyorlar. Muhabbeti kötü, kişiliği kötü ama sırf yakışıklı diye birisiyle takılmak mantıklı mı? Kafamda bir sürü soru var ve cevapları meçhul...
Mesela sadece bizi biz olduğumuz için sevebilecek insanlar var mı ya da ben birisini sadece kendi olduğu için sevebilir miyimi, diye düşünmeden edemiyorum. Güzellik standartları bu kadar alıp başını gitmişken -iki taraf içinde- güzel/yakışıklı bulmadığımız insanlarla sevgili olabilecek miyiz?

Yani anlayacağınız bu deniz dalgasız ve durgun...



Günce, Kızdıklarım, Bu Yıl, 

4 yorum:

  1. O kadar haklısın ki! Şimdilerde herkes modern popülaritenin kurbanı olmuş. Ne yazık ki sadece bu flört, sevgili olaylarında da değil. Bence öyle bir insan bulabiliriz ama güvenebilecek miyiz çevremizde böyle olaylar olurken bilemiyorum. Umarım her şey gönlünce olur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani şeyi de anlamıyorum, haftanın her günü takılıyorlar ama günün sonunda sevgili değiller? Kendimi bu konuda yobaz hissediyorum :D Her şey senin de gönlünce olsunnn :))

      Sil
  2. ya mutlaka var ki bizi biz olduğumuz için sevecekler, biz de sevicez tabii birilerini sadece kendileri olduğu için. aman boşver, her gün değiştirsinler sevgili, onlar işte gündelik eğlence için yapıyorlar, aslında onları kıskanmak lazım, düşünmeyip yaşıyorlar işte. bir de yanii illa ki bir sevgili olmalı mı yani veya illa birileri hoşlansın mı yani, bak hoşlansın bilelim ama onlarla iletişim kurmayalım en güzeli. yaş 20 iş bitti diyosuuun, geçti bizden aşk işleri :) okuluna gidip aşkçıbaşı mı olsak kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah :D O kadar doğru ve komik bir yorum ki ne yazacağımı bile bilemedim :D Gerçekten haklısın, illa sevgilimiz mi olmak zorunda? Hayat s*ktir edince daha güzel gibi...

      Sil

Ne düşünüyorsun?