İyi-Kötü Ben

 


Güzel hatıralar, iyi birikimler, kötü günler...
Her zaman neşeli ama bir o kadar pasif melankoli olan Ben'in yeni blogu. Sonuçta hep iyi günlerimiz, anlarımız ve hatıralarımız olacak değil. O yüzden bu anların hepsini paylaşabileceğim bir blog açtım. Kendi karanlık ve melankoli tarafımı yine kendime itiraf edeceğim. İyi-kötü hep ben...

*
Neredeyse 20 yaşımın sonunda, hayatımınsa hemen hemen başındayım. Devamlılığı olmayan yazı yazma sevdamla 6 yıldır inişli çıkışlı blog yazıyorum. Çoğu zaman yazmayı bırakıyorum ama genellikle yazmak hoşuma gidiyor. Okunmasını istemediğim için yazmadığım bir günlük 'yazamama' serüvenim ve isteğim var, işte tam da bu noktada blog açtım. 
Ben PasifMelankoli, kısacası kişisel bloguma-günlüğüme hoş geldiniz.



"It makes me want to cry, the shining moonlight..."



Hakkımda

6 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun :) Yazılarını dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce çok mutlu oldum, teşekkür ederim :))))

      Sil
  2. Yeni blogun hayırlı olsun :)) Severek takip edeceğim ;))

    YanıtlaSil
  3. piki bakalım :) neyse ki aktif melankoli değil :)

    YanıtlaSil

Ne düşünüyorsun?