Halikarnas Balıkçısı?

 



    Eğer bana 'nasıl ölmek istemezsin' diye sorsaydınız cevabım büyük ihtimalle boğulmak oldurdu ama ironi bu ya, tam zıttı olarak yüzmeye bayılıyorum. 


İzmir'e, Manisa'ya, Bodrum'a gittim. Bundan bir ay önce bana 'güzel bir tatile çıkacaksın' deseler cidden inanmazdım çünkü o kadar depresif ve bunalımlı bir ruh hali içindeyim ki tatilde bile istediğim gibi dinlenip eğlenemedim. Otelde kaldım, başkalarının evinde kaldım, otostop çektim, eğlendim, güzel yemekler yiyip içtim, güzel mekanlara gittim ama üstünden max 2 hafta geçmesine rağmen sanki bunları hiç yapmamışım gibi hissediyorum. Aslında hiç tatile gitmemiş, hiç eğlenmemiş, hiç gülmemişim gibi, olan-yaşanan her şeyi kafamda kurmuşum hissiyatındayım, sanki Leyla İle Mecnun'un final sahnesi amk.

Kanıtlarım olmasa yaşadıklarıma inanmayacağım, Allahtan otu boku, dağı taşı çeken bir insanım. Telefonumu da yakın zamandan değiştirmeyi düşünüyorum, yakın zamandan kastım KYK başvuruları başlasın o zaman. Şop programı yükleyeceğim diye telefon rehberinden tut, insta, snap hepsini sildim. Yanlış poz sorunsalı! Öyle bir yamuk durmuşum ki belim kapkalın çıkmış, düzelteyim derken foto da kalitesizleşti, 720p'den 144p'ye düştü ama yine de paylaştım. Harcayamam o fotoğrafı elbisem falan muazzam çıkmışım görmeniz lazım alev alıyorum. İtfaiyeler kapımda kuyruk (!) 

Tek ve en acıklı sorunuma da gelecek olursak şansıma sokayım gittiğim her yerin habitatı yaşlı emeklilerdi. Gözüm, gönlüm ayak üstü s*kildi... İki yakışıklı görürüz, yaz aşkı falan ayağına gittiğim her yer yürüyen emekli maaşı. İnsan yanında torununu falan getirmez mi yaa, bu ne bencillik, bu ne ben merkezcilik! Biraz kendinize gelin yaşlılar! Böyle hayat mı geçer, insan yakışıklı torunu varsa getirmez mi yanında?! 100 kişinin içinden 10'u genç, 5'i hem genç hem yakışıklı ama ben %3 miyopum... sad...

Denizin içinde ne gözlük takabiliyorum ne de lens, yanıma köpek balığı yanaşsa bırak köpekbalığını koca balina gelse görmem! Yanlışlıkla bacağım falan değse hayvan 'az ötede yüz aq' deyip uzaklaşırım.
Son gün anladım bu böyle olmayacak, bırak yakışıklı görmeyi yanımdaki insanı bile göremiyorum! Utanmadan numaralı gözlüklerimle yüzdüm, şansıma sokayım en bereketsiz güne denk gelmişim. Modum çok düştü, yaşlı yaşlı adamlar çocuk simitlerinin içine girmiş yüzmeye çalışıyor... Beachlerde bile yaşlılar ama yiğidi öldür hakkını yeme çok imrendim.
Bayramda iki yaşlı tayfa var bir, kurban kesip bayramın sonuna kadar etle uğraşan tayfa iki, tatile çıkan tayfa. Umarım benim yaşlılığımda beachlerde geçer...



2 yorum:

  1. Gece gece kulaklığımda acıklı şarkılar dinlerken , senin yazını okudum , gülmekten öldüm Allah affetsin. Acaba sen benim iç sesim olabilir misin ? :))
    Yazılarını severek okuyorum , eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece kulaklıkla acıklı şarkı dinlemek kadar depresif ve mod s*kici bir şey yok, seni o durumdan kurtardığıma sevindim :D Teşekkür ederimmmmmm :) <3

      Sil

Ne düşünüyorsun?